• پاور بانک
    پاور بانک

وان پلاس انجمن ها محصولات وان پلاس حرفهای ضد و نقیض پاسخ به : حرفهای ضد و نقیض

#1001

h.shaterian
مشارکت کننده

بسیار خوب

نکته اول درباره نمایندگی؛
با موضوع نمایندگی بودن چه می کنید؟ نمایندگی رسمی وجود نداره، خُرده فروش هم نیستید که آدرسش رو شرکت اعلام کرده باشه.
اگر مثل سایرین فروشنده هستید که گفتم خیلی هم خوبه و هیچ اشکالی نداره … ولی همینو اعلام کنید و نگید نمایندگی …
هروقت در مکاتباتتون به تنیجه رسیدید و نمایندگی گرفتید اونوقت اعلام کنید …

نکته دوم درباره گارانتی؛
با فرض اینکه تامین قطعه امکان‌پذیر نیست و گوشی خارج از شرکت قابل تعمیر نباشه؛
با خرید از نمایندگی‌های اصلی یا خُرده‌فروشی‌ها، در هر صورت گوشی Oneplus از طرف شرکت دارای گاراتنی می‌باشد که بالا توضیح داده شد. برای استفاده از این گارانتی چه برنامه‌ای دارید؟
ظاهرا جزو تعهدات شما نیست.

حداقل کاری که می‌شه انجام داد ارسال گوشی به شرکت و تعمیر و بازگردوندن اون هست.
دو حالت هم وجود داره: خرابی خود گوشی (که مشکل از خود گوشی بوده) یا آسیب یا صدمه دیدن (مثل شکستن صفحه نمایش یا تمام شدن کارایی باتری) …
بعضی از فروشندگان این تعهد ور می‌دند که با هزینه مشتری، گوشی رو برای شرکت ارسال می‌کنند تا تعمیر انجام بشه؛
مشخصه که در حالت اول هزینه تعمیر وجود نداره به‌دلیل وجود گارانتی از طرف شرکت، در حالت دوم هم هزینه قطعات اضافه خواهند شد.
شما چنین کاری رو انجام میدید؟ و تعهد کردید؟ در سایت که مطلبی وجود نداره و گفتید فقط فروش …
با‌فرض اینکه انجام بدید چقدر هزینه خواهد داشت، مثلا برای یک گوشی صفحه شکسته یا با باتری خراب شده؟

نکته آخر؛
کسی قصد تخریب نداره، بنده به این برند علاقه‌مند بودم که نظر دادم، قصد هم به‌چالش کشیدن شما نیست چون سودی برای من نداره …

بافرض اینکه نمایندگی رسمی نباشید و یک فروشنده خوب این برند باشید این انتظار از شما میره که؛

– قیمتی که اعلام می‌کنید مناسب باشه … چیزی که به‌نظر میرسه اینه که به بازار نگاه می‌کنید و قیمت میدید یا اینکه مثلا از آمریکا وارد کردید گرون شده و اینها …
– اگر تو محدودیت بودجه هستید، پیش‌فروش انجام بدید با قیمت مناسب، با پول خود مشتری با تضمین اینکه تا چند روز تحویل میدید …
– شرایطی برای ارسال به شرکت برای استفاده از گارانتی فراهم کنید، درصورت خرابی خود دستگاه یا آسیب یا صدمه دیدن گوشی، و هزینه‌ش رو هم اعلام کنید …

بعد هم ببینید چه مزیتی دارید نسبت به بقیه؟
ادعای نمایندگی که خوب گفتم منم می‌تونم oneplus.org ثبت کنم و بگم نمایندگی‌ هستم، از طرف شرکت هم تایید نمی‌شه …
قیمت‌هاتون هم که از خیلی‌ها بالا‌تر هست … نمی‌دونم شما شرایط دشوار واردات رو می‌دونید و ما نمی‌دونیم؛ چیزی که می‌دونیم این است که بقیه پایین‌تر می‌فروشند … اشکال کار رو خودتون پیدا کنید …
شرایطی برای استفاده از گارانتی شرکت فراهم نکردید، و اگر هم اعلام کنید هزینه‌ش نامعلومه …

قیمت بالا و نبود گارانتی عیب کار هست، دنبال رفعش باشید که خرید از شما مزیتی داشته باشه نسبت به دیگران …

logo-samandehi

سفارش چگونه برای من ارسال می شود؟ | راه های پرداخت هزینه سفارش چگونه است ؟ | ضمانت هفت روز بازگشت کالا | ضمانت اصالت کالا | شرایط و قوانین وان پلاس

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.