• کاور / محافظ
    کاور / محافظ

وان پلاس انجمن ها محصولات وان پلاس حرفهای ضد و نقیض

این جستار شامل 8 پاسخ ، و دارای 3 کاربر است ، و آخرین بار توسط  oneplus در 1 ماه، 1 هفته پیش بروز شده است.

  • نویسنده
    نوشته ها
  • #994

    asalehi2000
    مشارکت کننده

    سلام, یادتان میاید در تاپیک” اعتمادسازی” چقدر صحبت از رام گلوبال و گرانتر و بهتر بودن آن میکردید و به اذعان خودتان بارتان رام چین بود و قاعدتا قیمت تمام شده ارزانتر( یعنی خودتان خبر نداشتید چی در بارتان موجود است)؟؟؟ سری اول را هم گفتید مستقیم از چین و با حمل دریایی خریدید ولی سری بعد گفتید خرید از آمریکا و ترخیص دوبی…… خب هر چه که خودتان گفتید بد است و دیگران که نمایندگی و عاملیت فروش ندارند انجام میدهند که خودتان هم همان کارها را انجام دادید پس شما هم قاعدتا یک واسطه فروش مثل دیگران هستید با این فرق که بعضیها گارانتی تا یکسال و تا ۱۸ ماه تضمین تامین قطعات هم میدهند ولی شما خیر, درست میگم؟؟؟؟ قیمت را هم که گران کردید, کدام عاملیت فروش چنین کاری میکند؟؟؟

  • #996

    oneplus
    سرپرست کل

    دوست عزیز ما کل این مدت به سوالات شما بدون پیش داوری پاسخ دادیم و بنا را بر این گذاشته ایم که سوالات شما بدون زاویه و غرض ورزی است ، ولی سوالات شما با منظور و به قصد تخریب هست ، اشکالی ندارد باز هم پاسخ می دهیم چون به خودمان اطمینان داریم : گوشی هایی که وارد کرده ایم همه رام گلوبال هستتند و پک کامل و اورجینال ، هیچ دخل و تصرفی در آنها نمی کنیم و عینا با همان تجهیزات خریداری شده برای مشتریان عزیز ارسال شدند .

    دفعات بعدی احتمالا از کشور چین خرید می کنیم و قیمت کالا ارزان تر خواهد شد ، اینبار از کشور آمریکا خرید کردیم که مجبور به استفاده از کشور واسطه امارات شدیم و به دلیل تعطیلات سه روزه عید قربان هزینه اضافه ای پرداخت کردیم که گوشی ها گران شد.

    توجه داشته باشید کسی که ادعای گارانتی کردن یک گوشی و کالا را می کند باید توان ارائه خدمات و تعمیر آن کالا را داشته باشد در غیر این صورت دروغ گفته و هزینه اضافه از مصرف کنندگان گرفته است ، در طی این مدت صدها تماس به ما شد که همگی از سایتهایی که شما فرمودید با گارانتی خرید کرده بودند ولی وقتی گوشی آسیب دیده بود تعمیری اتفاق نیافتاده و گوشی روی دست خریداران مانده است ، در چند مورد بنده شخصا به وان پلاس ایمیل زدم و مشکلات را مطرح کردم ولی وان پلاس تاکید کرد چون مستقیم از خدمات دهندگان آنها خرید نشده است نمی توانند کمکی بکنند.

    شرکت وان پلاس فقط در این کشورها ارائه خدمات پس از فروش (تعمیر کالا) می کند و سایر کشور ها شامل آن نمی شود و هر کسی در هر نقطه ای به جز این کشور ها ادعای گارانتی کند دروغ گفته است چون توان و امکانات این کار را ندارد :

    لیست کشور ها :

    United States, Sweden, Denmark, Netherlands, United Kingdom, Spain, Germany, France, Italy, Finland, Belgium, Austria, Canada, Hong Kong, Portugal, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Estonia, Greece, Hungary, Ireland, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Poland, Romania, Slovakia,
    Slovenia, India and Indonesia

    ما ادعای گارانتی و نمایندگی خدمات نداریم !

    وان پلاس ایران نمایندگی فروش وان پلاس در ایران است.

  • #999

    h.shaterian
    مشارکت کننده

    با عرض سلام،

    حدود ۳۰ و چند تا کشور هستند که Oneplus تو اون‌ها نمایندگی داره که بالا‌تر هم نوشتید …
    این کشورها که هم فروش دارند و هم خدمات پس از فروش …

    https://oneplus.net/global/support/answer/are-oneplus-products-available-in-my-country

    علاوه‌بر اون‌ها حدود ۱۴ کشور هستند که به‌عنوان خُرده‌فروشی فعالیت می‌کنند،
    به‌این معنا که تحت نظر شرکت، جنس فروخته می‌شه،

    https://oneplus.net/global/locations

    مثلا توی دُبی، ۵ تا شهر هست که در اون‌ها نمایندگی هست …
    درباره این‌ها هم گفته:

    OnePlus has partnered with select retailers to offer authentic OnePlus products and provide service for users around the world. Authorized Retailers are carefully selected to match OnePlus’ commitment to bringing the best experience to our users. For your convenience, warranty is covered by the local distributor.

    خرید از این‌ خرده‌فروشی‌ها هم گارانتی خواهد داشت.

    خوب در هیچ‌کدوم از این دو‌حالت نام ایران نیست. درسته که به‌دلیل اینکه شرکت آمریکایی هست در ایران فعالیتش غیر هست …

    ولی شکل دیگری از فعالیت هم به‌عنوان نمایندگی فقط فروش و نه خدمات وجود نداره تحت عنوان Oneplus … به‌بیان دیگه، نوع فعالیت دیگری مورد تایید شرکت نیست.

    حالا در ایران به‌این شکل عمل می‌شه که از این خرده‌فروشی‌ها مثل چین و دُبی خریداری می‌شه و در داخل فروخته می‌شه … حالا بعضی‌ها سفارش می‌گیرند با پول مشتری، به‌صورت پیش‌فروش …

    مسلمه که ما خوشحال می‌شیم که در ایران هم نمایندگی Oneplus وجود داشته باشه،
    اما به‌این شکل که گوشی سفارش داده بشه بعد فروخته بشه، گرچه قابل تقدیره، ولی این نمایندگی فروش نیست. اگر باشه سایرین هم نمایندگی فروش هستند. هرکس دیگری هم می‌تونه یک دامنه با آدرس مثلا oneplus.org ثبت کنه، یک نماد هم بگیره، گوشی وارد بکنه و بفروشه.
    این که نمایندگی فروش وانپلاس نیست. دلیلش هم این هست که تاییدی از طرف Oneplus وجود نداره …

    نمایندگی معناش این‌هست که:
    در سایت اصلی باشه، که امکانش نیست.
    در بین خُرده‌فروش‌ها باشه … که وجود نداره …
    اینکه ما سوال کنیم که این نمایندگی فروش در ایران هست یا خیر، بگن بله، ولی به ‌دلیل تحریم‌ها نمی‌تونیم لینک رو داخل سایت بگذاریم و رسما اعلام کنیم.
    فکر نمی‌کنم هیچ کدوم از این‌ها وجود داشته باشن …

    حتی اگر فقط گفته بشه که:
    ما گوشی میاریم، با این شرایط که پک کامل است و اوجینال هست و قاب و گلس دارد و …
    و می‌فروشیم … خوب این‌ هم قابل تقدیره …
    اما با چه قیمتی؟
    خوب دیگران هم همین کار رو می‌کنند، ولی با قیمت پایین‌تر. همین گلس و قاب هست،
    رام گلوبال هم خیلی اهمیتی نداره، چون داخل سایت هست و نصبش خیلی سادست.

    شما که گفتید: «وان پلاس با قیمت مناسب و واقعی و با در نظر گرفتن اقتصاد خانواده»
    اما این قیمت کم‌کم نزدیک به گوشی galexy s8 بدون گارانتی هست …
    درصورتی که گوشی Oneplus خیلی تفاوت قیمت دلاری باید داشته باشه طبیعتا …

    در قیمت هر گوشی هم دو چیز می‌تونه اثر بگذاره:
    شرکت گارانتی کننده، به‌واسطه پولی که می‌گیره
    نمایندگی بودن فروشنده، به‌دلیل اینکه ادعا می‌کنه محصولش کیفیت برتری داره
    در مورد شما کدوم صحت داره؟

    اصلا رام چین بیارید، مشتری خودش رام گلوبال از سایت دانلود و نصب بکنه که هیچ کاری نداره.
    پول اون قاب و گلس رو هم جدا بگیرید، اشکالی نداره، مبلقی نمیشه اصلا …
    ولی با همه این‌ها این قیمت اصلا منطقی نیست … آخه با چه فرمولی محاسبه شده؟
    اگر هزینه واردات هست که از آمریکا مشخصه زیاد بشه، از چین وارد کنید …

    اما درباره گارانتی؛
    سایت‌های دیگر ادعای نمایندگی خدمات پس‌از فروش Oneplus رو ندارند. اعلام می‌کنند اگر گوشی نیاز به قطعه داشته باشه، مثل باتری و صفحه نمایش، وارد می‌کنند و توسط هر تعمیرکار موبایلی قابل تعویض هست.
    اگر هم تعمیر اساسی لازم بشه، گوشی رو به شرکت ارسال می‌کنند تا تعمیر بشه.
    حالا بعضی‌ها بابت این موضوع هزینه اضافه دریافت می‌کنند، یک عده هم خیر …

    دقیقا مشابه گوشی‌های اپل؛
    شرکت اپل اعلام کرده که هیچ نمایندگی در ایران نداره. این‌ها که فعالیت می‌کنند، گوشی می‌خرند و وارد می‌کنند و می‌فروشند هم هیچ‌ کدوم ادعای نمایندگی بودن رو ندارند.
    اگر قطعه‌ای خراب بشه که قابل تعویض باشه، مثل باتری، صفحه نمایش و قاب، که اگر لازم باشه قطعه هم وارد می‌کنند و تعویض می‌کنند. اگر مشکل چیز دیگری باشه ارسال می‌کنند برای شرکت اپل تا تعمیر انجام بده …

    حالا شما هیچ کدام از این‌ها رو انجام نمیدید؟ تو سایت و جزو تعهدات که فقط ضمانت بازگشت ۷ روزه نوشته شده.
    فقط در کامنت‌ها یک جایی گفتید که مشکل پیش بیاد ارسال می‌کنیم به شرکت …

    خوب اگر این کار رو انجام میدید، با چه هزینه‌ای؟
    با فرض اینکه دوتا گوشی داریم، یکی صفحه شکسته و نیاز به تعویض داره، یکی دیگر هم عمر باتریش تمام شده و نیاز به تعویض هست.
    هزینه این‌دو برای ارسال به نزدیک‌ترین شعبه شرکت، تعمیر و تعویض و بازگشت چقدر میشه؟

    دوست عزیز،
    این مسائل رو حل بکنید دیگه مشکل نخواهد بود.

    اینکه نمایندگی هستید نیازمند تایید شرکت Oneplus هست.
    اینکه قیمت واقعا بالاتر از سایر وارد کنندگان هست و نامشخص.
    اینکه چیزی به‌نام گارانتی (تامین قطعه یا ارسال به شرکت) مبهم هست و هزینه‌هاش نامشخص و
    جزو تعهدات نیست.

    کسی‌هم نمی‌خواد سیاه‌نمایی یا تخریب بکنه،
    ما یک مجموعه‌ای که این گوشی و محصولاتش رو وارد بکنه، به قیمت خوب بفروشه و در کنارش یک‌سری تعهدات هم داشته باشه رو دوست داریم، ولو اینکه نمایندگی رسمی هم نباشه …

  • #1000

    oneplus
    سرپرست کل

    ممنون از توضیحات جامع شما

    ببینید دوست عزیز ما خیلی بیشتر از شما علاقه مندیم که در ایران وان پلاس فراگیر بشه و قیمتها به شدت پایین تر بیاید ولی جوری صحبت می کنید انگار شما در داخل ایران زندگی نمی کنید و شرایط دشوار واردات ، خرید و فروش کالا را نمی دانید.

    ما آرمانهای بالاتری از نمایندگی داریم ، افق ذهنی ما مونتاژ کالاهای وان پلاس در ایران هست و به نوعی به دنبال ایرانیزه کردن محصولات نیز هستیم ولی در موقعیت زمانی فعلی این موارد قابل محقق شدن نیست حداقل در یکسال آینده .

    مورد بعد شما از ما تعهد می خواهید که به عنوان مثال گوشی ها را تعمیر کنیم ولی ما تعهد چیزی که امکان پذیر نیست را نمی دهیم ، شما می گویید بقیه این تعهد را می دهند چگونه ! گوشی ای که هیچ تعمیرکار تخصصی ای در کشور ندارد اگر در داخل کشور تعمیر شود نتیجه چه خواهد بود ، کمپانی تا زمانی که از مراکز فروش مورد تاییدش خرید نکنید گوشی را تحویل نمی گیرد و تعمیر نمی کند ، جالب است بدانید همیشه در اولین تماسهای ما سریال گوشی را می خواهند این یعنی به ایرانی ها اعتماد ندارند و شک دارند که کالای اورجینالشان در ایران استفاده می شود.

    نمی دانم وان پلاس ۵ را از نزدیک دیده اید یا نه ولی بدانید به قدری فشرده ساخته شده است به جز میکروسکوپ با هیچ چیز دیگری قابل باز کردن و بررسی نیست ! چند درصد تعمیرگاه های گوشی ایران تجهیزات مناسب دارند؟ گوشی ای که کیفیتش در جهان شهرت پیدا کرده در یک تعمیرگاه معمولی قابل تعمیر نیست و امکانات می خواهد.

    قطعات گوشی وان پلاس ۵ فقط و فقط در اختیار خود شرکت است و فروش قطعات در بازار آزاد ندارد ، همه چیزش در انحصار کمپانی است افرادی که به شما وعده داده اند قطعات می آورند و گوشی را تعمیر می کنند حداقل تا شش ماه آینده چنین امکانی را ندارند ، اگر قطعه ای هم بیاورند اورجینال وان پلاس نیست و کپی هست.

    در تماسهایی که با وان پلاس داشتیم نوشتیم هزاران طرفدار در ایران دارند و تعداد زیادی ایرانی همین الان از گوشی های ساخت آنها استفاده می کنند، باورشان نمی شد در یک کشور جهان سومی اینقدر طرافدار دارند و شناخته شده هستند.

    وان پلاس ایران هنوز در اول راه است و آینده به ما لبخند می زند ، در بلند مدت همه چیز درست می شود و دشواری ها تمام خواهد شد

    سپاسگذاریم

  • #1001

    h.shaterian
    مشارکت کننده

    بسیار خوب

    نکته اول درباره نمایندگی؛
    با موضوع نمایندگی بودن چه می کنید؟ نمایندگی رسمی وجود نداره، خُرده فروش هم نیستید که آدرسش رو شرکت اعلام کرده باشه.
    اگر مثل سایرین فروشنده هستید که گفتم خیلی هم خوبه و هیچ اشکالی نداره … ولی همینو اعلام کنید و نگید نمایندگی …
    هروقت در مکاتباتتون به تنیجه رسیدید و نمایندگی گرفتید اونوقت اعلام کنید …

    نکته دوم درباره گارانتی؛
    با فرض اینکه تامین قطعه امکان‌پذیر نیست و گوشی خارج از شرکت قابل تعمیر نباشه؛
    با خرید از نمایندگی‌های اصلی یا خُرده‌فروشی‌ها، در هر صورت گوشی Oneplus از طرف شرکت دارای گاراتنی می‌باشد که بالا توضیح داده شد. برای استفاده از این گارانتی چه برنامه‌ای دارید؟
    ظاهرا جزو تعهدات شما نیست.

    حداقل کاری که می‌شه انجام داد ارسال گوشی به شرکت و تعمیر و بازگردوندن اون هست.
    دو حالت هم وجود داره: خرابی خود گوشی (که مشکل از خود گوشی بوده) یا آسیب یا صدمه دیدن (مثل شکستن صفحه نمایش یا تمام شدن کارایی باتری) …
    بعضی از فروشندگان این تعهد ور می‌دند که با هزینه مشتری، گوشی رو برای شرکت ارسال می‌کنند تا تعمیر انجام بشه؛
    مشخصه که در حالت اول هزینه تعمیر وجود نداره به‌دلیل وجود گارانتی از طرف شرکت، در حالت دوم هم هزینه قطعات اضافه خواهند شد.
    شما چنین کاری رو انجام میدید؟ و تعهد کردید؟ در سایت که مطلبی وجود نداره و گفتید فقط فروش …
    با‌فرض اینکه انجام بدید چقدر هزینه خواهد داشت، مثلا برای یک گوشی صفحه شکسته یا با باتری خراب شده؟

    نکته آخر؛
    کسی قصد تخریب نداره، بنده به این برند علاقه‌مند بودم که نظر دادم، قصد هم به‌چالش کشیدن شما نیست چون سودی برای من نداره …

    بافرض اینکه نمایندگی رسمی نباشید و یک فروشنده خوب این برند باشید این انتظار از شما میره که؛

    – قیمتی که اعلام می‌کنید مناسب باشه … چیزی که به‌نظر میرسه اینه که به بازار نگاه می‌کنید و قیمت میدید یا اینکه مثلا از آمریکا وارد کردید گرون شده و اینها …
    – اگر تو محدودیت بودجه هستید، پیش‌فروش انجام بدید با قیمت مناسب، با پول خود مشتری با تضمین اینکه تا چند روز تحویل میدید …
    – شرایطی برای ارسال به شرکت برای استفاده از گارانتی فراهم کنید، درصورت خرابی خود دستگاه یا آسیب یا صدمه دیدن گوشی، و هزینه‌ش رو هم اعلام کنید …

    بعد هم ببینید چه مزیتی دارید نسبت به بقیه؟
    ادعای نمایندگی که خوب گفتم منم می‌تونم oneplus.org ثبت کنم و بگم نمایندگی‌ هستم، از طرف شرکت هم تایید نمی‌شه …
    قیمت‌هاتون هم که از خیلی‌ها بالا‌تر هست … نمی‌دونم شما شرایط دشوار واردات رو می‌دونید و ما نمی‌دونیم؛ چیزی که می‌دونیم این است که بقیه پایین‌تر می‌فروشند … اشکال کار رو خودتون پیدا کنید …
    شرایطی برای استفاده از گارانتی شرکت فراهم نکردید، و اگر هم اعلام کنید هزینه‌ش نامعلومه …

    قیمت بالا و نبود گارانتی عیب کار هست، دنبال رفعش باشید که خرید از شما مزیتی داشته باشه نسبت به دیگران …

  • #1003

    asalehi2000
    مشارکت کننده

    سلام بر جناب شاطریان عزیز, شما با زبانی رسا دقیقا دل مشغولی خودتان و من و اشخاص دیگری که در صدد خرید هستند ولی بواسطه همین تناقضات و کاستی ها, در اقدام به خرید تردید میکنند بیان کردید. به خدا منهم از عنوان کردن این موارد قصد تخریب ندارم بلکه بدنبال شفافیت و بهینه سازی شرایط هستم تا تجربه ای خوب با خرید از این سایت نصیبم شود. دست شما درد نکند.

  • #1005

    oneplus
    سرپرست کل

    تشکر از توضیحات دوستان ، شرح کامل موضوعات مورد نظر شما را در پست قبلی نوشتیم ، در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت دلار امکان کاهش قیمتها وجود ندارد ضمنا این نکته را توجه داشته باشید قیمت دلار چیزی نیست که در سایتها می خوانید ، هزینه صرافی و کارمزد هم جز قیمت دلار می باشد … در خصوص گارانتی همچنان بر حرفهای قبلی تاکید می کنیم و مجدد عرض می کنیم امکان گارانتی کردن گوشی ها در داخل ایران وجود ندارد ، حداقل ما اینکار را نمی کنیم تا بد قول نشویم و وعده محال به خریداران عزیز ندهیم. ولی چنانچه مشکلی پیش آید ما تا انتهای راه و حل مشکل توسط کمپانی مادر همراه شما هستیم.

    موفق باشید.

  • #1008

    h.shaterian
    مشارکت کننده

    بله … تمام مسائل از همه جهات روشن شد …

    درباره نمایندگی:
    نمایندگی به‌معنای تایید شده توسط شرکت وجود نداره …
    با این وجود ادعای نمایندگی‌ بودن درست نیست …

    درباره گارانتی:
    شرکت اصلی که گوشی رو به‌مدت دست‌کم یک سال تعهد کرده و هزینه‌ش رو دریافت می‌کنه … اما درصورت خرابی تعهدی برای ارسال به شرکت نخواهید داشت …
    همین‌طور درصورت آسیب مثل شکستن صفحه و خرابی باتری تعهدی بابت ارسال به شرکت جهت تعمیر وجود نداره …

    درباره قیمت:
    با تمام هزینه‌های ارسال، کارمزد صرافی، ترخیص گمرک و … به‌همراه قیمت دلار، درهم و یوان، ظاهرا قیمت از سایر فروشنده‌ها بیشتر تمام شده …
    مسلما این هزینه‌ها برای سایرین هم وجود داره …

    به‌هرحال این سه‌مورد اشکال (گرچه قابل حل ولی) از نظر ما وجود داشت که بیان کردیم …
    ممکنه از نظر شما اشکال نباشه و شاید حُسن باشه یا نیازی به تغییر دیده نشه …

    به‌هر‌صورت اختلاف نظر وجود داره …

  • #1009

    oneplus
    سرپرست کل

    در خرید های بعدی نکاتی که مد نظر شما دوستان است را در نظر خواهیم داشت و تلاش میکنیم نظر خریداران سخت گیری مثل شما را نیز جلب کنیم

    در خصوص ارسال گوشی برای تعمیر به وان پلاس ما با مشتریان عزیز همکاری می کنیم و کل صحبتهای ما در خصوص تعمیر گوشی بود نه ارسال به کمپانی مادر …

    درباره نمایندگی : ما نماینده فروش وان پلاس هستیم

    درباره گارانتی : وان پلاس در بعضی کشور ها یکسال گوشی را گارانتی کرده است ولی نه در همه مراکز فروشش ، هنگام خرید گوشی هزینه ای بابت گارانتی به فاکتور نهایی افزوده می شود.

    درباره قیمت : ما به دنبال گسترش هر چه بیشتر وان پلاس هستیم و به دلیل نوع فرهنگ خریداران ایرانی از ما روی این موضوع خیلی حساس هستیم و تلاش داریم قیمت تمام شده گوشی ها را هر چه بیشتر کاهش دهیم

    این سه مورد را در فروش های بعدی حل میکنیم .

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.

logo-samandehi

سفارش چگونه برای من ارسال می شود؟ | راه های پرداخت هزینه سفارش چگونه است ؟ | ضمانت هفت روز بازگشت کالا | ضمانت اصالت کالا | شرایط و قوانین وان پلاس

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.